ניקוי סוככי שמש

חברת קליר מתמחה בניקוי סוככים לסוגיהם השונים מאז 1988, היא החלוצה והמובילה בתחומה בארץ. אנו משלבים ידע ונסיון רב, שנרכש בשנות עבודה רבות, עם חדשנות מתמדת.

על מנת לשפר את תהליכי העבודה שלנו, אנו מקפידים להתעדכן בטכנולוגיות מתקדמות ולעשות שימוש בחומרים המתקדמים ביותר שמגיעים לשוק.

אנו מעניקים שירות המותאם באופן פרטני וייחודי לכל לקוח, כדי להמנע מהפרעה לפעילות השוטפת של הלקוח, בין אם עסקי או פרטי.

ניקוי סוכך מתבצע ע"י שטיפה בלחץ  גבוה תוך שימוש בחומרים מיוחדים להסרת פיח, שומנים, צואת ציפורים, עובש ועוד.

חשיבות שטיפת הסוכך, מעבר למראהו הנקי של הסוכך, היא בשמירה על מצבו התקין. סוכך שאינו מתוחזק באופן קבוע, מצטבר עליו לכלוך הגורם לכתמים קשים. ספיגת הלכלוך על יריעת הסוכך עלולה לגרום אף לשינוי צבעו (כתוצאה מכתמי פירות , צואת ציפורים או פיח) ולקבלת מראה מוזנח. זרועות הסוכך או רכיבי מתכת אחרים נשטפים בלחץ גבוה  ובכך נמנעת הצטברות לכלוך וקורוזיה.

תחזוקה שוטפת והרחקת גורמי לכלוך מונעת בלאי מואץ ותורמת לאורך חייו של הסוכך. הצטברות לכלוך גורמת לשחיקה מהירה של היריעה ולהתפוררות התפרים.

תדירות הניקוי המומלצת משתנה בין סוכך לסוכך, כשהמשתנים הם כמות זיהום האוויר שבסביבת הסוכך (תחבורה), עצים עם פירות מלכלכים מעליו ופעילות של עטלפים וציפורים.

סוכך שנמצא תחת השפעות של גורמים אלו סובל מצבירה מהירה של לכלוך וזקוק לניקוי לפחות פעם בחודש, לעתים גם אחת לשבועיים. לעומתו, סוכך הנמצא בבית ואינו סובל מגורמי הלכלוך שהוזכרו, יכול להסתפק בניקוי אחת ל-6 חודשים או אחת לשנה, בהתאם לכמות הלכלוך שצבר.

נשמח לעזור בכל שאלה או התלבטות